dimarts, 11 de setembre del 2007

Merda

Era tendra, tova i grossa i jo mirava cap a una altra banda. La vaig trepitjar i la puta ràbia que fa, sobretot quan duus sabates noves. A més, al ser grossa, va enfilar-se lateral amunt i quan les sabates son sandàlies això és molt perillós.
Vaig continuar per la vorera arrossegant el peu per mirar de deixar la merda allà on era. La sola va quedar prou neta peró els laterals... i no duia ni un trist clínex. Quan arrossegues el peu d'aquesta manera tothom sap que has trepitjat una merda. Alguns et miren amb cara de "pobre tio" d'altres la posen de "joder quin fàstic" però els que més m'emprenyen són els que riuen posant cara de "pringat!!".
No es pot anar pel món arrossegant merda al lateral de la teva sola.

Recomanació: al lateral de les escales mecàniques dels centres comercials hi ha una mena de raspall que fa tot el llarg de l'escala i només cal acostar-hi la sabata discretament. La moqueta d'aquests centres també ajuda per la resta. Òbviament no diré quin. Podrien trobar-me, que a tot arreu hi ha càmeres.

El cartellet amb la bossa estava a Llafranc, que no és on jo vaig trepitjar-la. Un veí fart, suposo?