divendres, 20 d’agost del 2010

Justícia preventiva

Que algú m'ho aclareixi si us plau, però a mi m'havien explicat que la justícia no pot ser preventiva. Dit d'una altra manera un jutge no pot privar de la llibertat d'altri basant-se només en una sospita de que alguna cosa pot passar.

Per dir-ho d'una altra manera per molt que jo estigui estudiant l'edifici del banc no em poden detenir fins que no hagi intentat robar-lo.

Llavors per què el jutge Ruz prohibeix un acte que, d'entrada, s'ha convocat com una festa de benvinguda?

El què fa aquest jutge no és prevaricar?

1 comentari:

Josep Estruch Traité. Badalona. ha dit...

He vist que el dimats 2 de desembre de 2008, al bloc de la ignorància, la ignomínia..., vas escriure una carta oberta al sr. Bush en la qual fas servir la paraula "tirapells". No surt als diccionaris, però jo la tinc recollida només en boca de badalonins. Em pots informar si tu la tens com a corrent de Cardedeu? O si l'has apresa en algun altre lloc? M'anirà bé saber-ho per a l'estudi que estic fent.

Moltes gràcies.

Josep Estruch Traité. Badalona. jestruch@daieg.com