dijous, 12 de febrer del 2009

Peatges


Un peatge fa ràbia, dos molta ràbia, tres odi profund i si a sobre no portes targeta de crèdit, ni teletac i has de passar pel manual llavors n’hi ha per agafar una retallada i començar a engegar trets a tort i a dret.

Però el que em treu de polleguera és que només obrin una línia per pagar manualment i que en el cotxe que tens davant i hagi una d’aquelles persones que quan arriba agafa la bossa del seient de darrere, en treu el moneder, tria les monedes, paga, espera el canvi, el recull, el torna a posar al moneder que torna a guardar a la bossa que torna a deixar al seient del darrere i llavors a sobre demana el tiquet que ha de deixar al moneder per no perdre’l i agafa la bossa del seient del darrere...

Que no ho sabies que hauries de pagar el peatge?, que no ho saps que d’aquí a deu quilometres n’hi ha un altre i d’aquí a vint-i-cinc un altre?

Vols fer el favor de tenir els diners preparats!

1 comentari:

mafalda ha dit...

Uf, no me'n parlis, de peatges!
Jo fa temps que em vaig fer el TeleTac (em sembla q ara es diu ViaT, però fa mandra aprendre un nom nou), que, fet i fotut, és una altra tipus de sangonera. Però almenys m'estalvio els "individus" que descrius al post :P.