dilluns, 19 de novembre del 2007

JE m'ACUSE

Tots i quan dic tots vull dir tots (sinó no diria tots) quan alguna cosa no ens funciona, tenim tendència a culpar als altres, a les circumstàncies, al moment... Tal i com ho deia un bon amic: engeguem el ventilador i escampem merda per arreu. Volia, aquí, acusar-me de tot allò que, més o menys, al llarg de la meva he espifiat. Em reservo el dret de callar-me coses i de mentir tot el que em sembli.
Je m’acuse... de no saber estar a l’alçada de les persones que m’envolten (amics, família...)
Je m’acuse... de fer menys del que podria.
Je m’acuse... de fer més del que voldria.
Je m’acuse... d’engegar el ventilador i repartir merda per tot arreu.
Je m’acuse... de seure davant la tele i dir que tot està podrit sense fer-hi res.
Je m’acuse... de no baixar la tapa del vàter després de pixar.
Je m’acuse... de pixar fora de test massa sovint.
Je m’acuse... de no fer més pegats per a aquest bloc.
Je m’acuse... d’haver-te acusat a tu, si, a tu, de les meves misèries.
Je m’acuse... de no saber escoltar.
Je m’acuse... d’escoltar-me massa.
Je m’acuse... d’intentar ser advocat.
Je m’acuse... d’intentar ser bon polític.
Je m’acuse... de no haver intentat prou ser bon polític.
Je m’acuse... de ser polític.
Je m’acuse... d’haver aparcat en un lloc on no es podia, haver llençat algun paper a terra, haver trencat...
Je m’acuse... de no dedicar prou estona a mirar els estels.
Je m’acuse... de que els estels m’importin una merda.
Je m’acuse... de que no m’agradi la música que t'agrada a tu.
Je m’acuse... de no saber quina música t’agrada a tu.
Je m’acuse... d’haver llençat pedres a la teva teulada... des de la meva.
Je m’acuse... de no acusar-me de prou coses...
Per cert... hem entrat a casa de l'avi i d'en Josep M. Tibau (els teniu al costat per a clicar-hi,)... un gran ninotaire i un escriptor excel·lent. Ufff, quina responsabilitat, tenint en compte que nosaltres sempre hem pensat que la cultura és "pa los caracoles".
Gràcies als dos.

2 comentaris:

zel ha dit...

Je m'acuse de no haver passat abans per aquesta casa, preciós el post, me'l coipio per a ús personal i reflexiu, que em fa falta, petons...

Déjà vie ha dit...

molt bon post... mais tu dois pas t'acuser autant. ;)