dimecres, 28 de novembre del 2007

L'esmorzar


Continuant amb el tema de les coses que ens han marcat per sempre, tenim l'esmorzar a l'hora del patí a l'escola.

Ell, que fèia servir Caran d'Ache, Manley i Staedler, va començar a dur Bonys, Tigretons i Bucaneros abans que ningú.
T'hauries conformat amb el bocata (en aquella època bocadillu) de Nocilla amb pa Bimbo. Amb una mica de sort i si havies arreplegat quatre monedes de ves a saber on (altrament dit monederu de la mama o tauleta de nit del papa) arrivabes a comprar-te uns Cuates.
El dia que portaves entrepà d'embotit, l'altre el portava en pa de brioix.
Però què difícil era no convertir-se en un bitxo raro quan el teu esmorzar consistia en un entrepà (de pa del dia abans) torrat amb oli i colacao...

La imatge l'he tret d'en Pd40.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

No et queixis tant va, que segur que no vas passar més vergonya que jo: a ma mare li va agafar per la macrobiòtica i em feia portar al cole entrepans (de pa integral fet a casa) de paté d'azukis amb algues hiziki

Mikel ha dit...

jo recordo menjar entrepans de quesito amb nocilla!! jejeje

Srta "Y" ha dit...

quan era peque la meva mare es va enganxar a una col.lecció del bollicao i va plenar la casa de bollicaos ... ecs! no m'agradaven gens!... se'm feia una bola gegant a la boca, tipus hamster

Jesús M. Tibau ha dit...

El Bony era el meu preferit, però això era cosa dels diumenges, a la mitja part del cine.
Entre setmana qui predominva era el pa amb xocolata.

Anònim ha dit...

Em falta "La pantera rosa" sense aquest els 80 no serien els mateixos...
Monttshe