dilluns, 18 de febrer del 2008

SEQUERA


No recordo en tota la meva vida una sequera tan persistent com la que estem vivint. La Generalitat ja s'ha preocupat de dictar un Decret (el 84/2007), per a mirar de paliar els efectes que pot produïr. Naturalment es tracta d'un d'aquells decrets en què es prohibeix a totes les persones regar els jardins i omplir les piscines. Però, i de la resta de despesa estúpida d'aigua que es fa cada dia? Sectors com la indústria, l'oci, l'agricultura... segueixen gastant grans quantitats d'aigua que es podrien reduir notablement si s'obligués a prendre unes mínimes mesures. Clar que... "con la iglesia hemos topado", és més fàcil que ens apretem nosaltres el cinturó (la despesa a les llars només representa un 10 per cent de tota la quantitat d'aigua que es gasta) que no pas fer front a les queixes de sectors importants com la indústria o la construcció.

Doncs bé, tota aquesta introducció per dir que jo també pateixo una sequera important. Us heu trobat mai d'obrir el bloc i no saber què dir, què escriure. Us ha passat mai que tot el que se us acudeix us sembla estúpid i sense sentit.

Si a algú més li ha passat que m'ho digui si us plau... em farà sentir una mica millor.

Per cert, la fotografia de Sau és de fa molts mesos, actualment la situació és molt pitjor.

4 comentaris:

Laie ha dit...

Em passa sovint.

Millor? :)

Mon ha dit...

Correcte!

bajoqueta ha dit...

Somos tantos que al final de tanta tonteria de tot el dia no sabem que fer. Per sort, demà serà un altre dia :)

adrià ha dit...

Gràcies Laie, em sento molt millor. I si bajoqueta, poc a poc les coses van millorant, demà... encara serà un altre dia. Correcte Montse?, doncs ja pots llençar tot el que estigui caducat des del 2006, per exemple.