diumenge, 2 de setembre del 2007

Deixar de fumar?

A tots aquells que feu servir els productes de la nostra competència:

Feliç dia del Pare.

No ve a tomb de res però m'ha semblat molt bo.

Fa un any, vuit mesos i quatre dies que no fumo. Havia acabat de signar una hipoteca, era més o menys aquesta hora quan vaig fumar-me l'últim cigarret d'un paquet pràcticament ple. Aquell paquet va estar molt de temps rondant pel cotxe. Un dia, al cap d'un parell de mesos d'haver-ho deixat, va sortir volant per la finestra en un atac de debilitat.
Des de llavors m'he fumat a sobre un munt de vegades. He somiat que fumava i m'he despertat amb sentiment de culpabilitat per haver-ho fet. He enyorat el fum i de vegades encara l'enyoro.
Ara tinc els pulmons nets... els genolls i els turmells però, fets pols. Al deixar de fumar vaig engreixar-me i ara peteixo pel sobrepès. Per culpa del sobrepès ronco i no dormo bé. Quan vaig de marxa destruiexo moltes més neurones. Abans combinava el beure amb el fumar. Ara combino el beure amb el beure. M'emborratxo el doble.
Ja ho diuen quan arribes als 40 t'has de començar a cuidar.
Endavant i sort.